avatar
zdesperowana

Mam ogromny problem.
Wszystko zaczęło się 2 dni temu w poniedziałek.
Rano, około 7:00 wzięłam 1 tabletkę na katar - Sudafed.

Gdy doszłam do szkoły ogarnęły mnie dziwne uczucia gorąca i potworne uczucie PIEKŁA w tylniej części szyi.
Poprostu jakby mi ktoś grzał kark wrzątkiem.

Wczoraj rano gdy wstałam bólu nie było. Przed wyjściem do szkoły mama dała mi Gripex bo ciągle od 3 dni mam katar i stwierdziłysmy, że jestem przeziębiona.

Ból rozpoczął się na nowo i trwał przez cały dzień, z tym, że jak wczoraj zasypiałam miałam wrażenie, że patrząc się na żyrandol kołuje mi się w głowie, ale zbagatelizowałam to i poszłam spac.


Dzisiaj rano nie mogłam wstać z łóżka.
Było mi strasznie słabo. Miałam wrażenie że krew nie dopływa mi do rąk i nóg. Jedyna pozycja w jakiej było znośnie to pozycja leżąca.

Na głowie miałam dreszcze a w szyję było mi strasznie gorąco, potem w głowę i znowu w szyję, tak na zmianę. Uczucie było PRZERAŻAJĄCE.
Tak jakby cos mnie w szyi blokowało.
Bardzo sie wystraszyłam bo mój tata miał ucisk na szyję i miał z tym ogromne problemy.

A ja ni z gruszki ni z pietruszki z dnia na dzień nie byłam w stanie wstać na własne nogi...

Czy ktoś może wie co to jest?
Czy może to być spowodowane zwykłym przeziębieniem ( bo taka jest wersja mojej mamy; że szyję *olać* bo poprostu jestem chora i dlatego było mi tak słabo.)

Nigdy wcześniej podczas PRZEZIĘBIENIA nie zdażyło mi sie nie czuć rąk, czy nóg (!) albo imeć takeigo bólu w szyi.. ;(

avatar
jaga52

ja mam tak silne bóle głowy że nawet nie umiałabym wytłumaczyć gdzie mnie dokładnie boli a najgorsze jest to że właśnie przy tym bólu znosi mnie na prawą stronę już nie wiem co mam robić żeby jakoś funkcjonować

avatar
marchewa IP: 194.146.219.**

Cześć.To po tym gripeksie ci słabo-to zwalcza tylko objawy,a chora jesteś dalej! Idź do lekarza! od grypy można mieć zapalenie mięśnia sercowego!
Gripex to pseudoefedryna!!! Naćpałaś się Gripexem !!!

avatar
aga75 IP: 83.2.28.**

wszystkie leki dostępne w aptece na przeziębienie włącznie z Akatarem działają tak jak pisze ~marchewa,tak samo *Apap na noc* działa nie najlepiej,mi po nim ciśnienie skoczyło do 180/160 a puls 158,myślałam że już idę do Boga,wzywałam karetkę bo wsiąśc do samochodu niebyłam w stanie.Ale jeśli *zdesperowana* po jakimś czasie ci to nieprzejdzie(jak wyleczysz to przeziębienie) to idż do lekarzy i badaj wszystko co się da.Bo mi te uczucie kołowania i osłabienia zostało,badania porobiłam i jest wszystko OK.Został mi jeszcze do odwiedzenia okulista i najgorsze co może być -ginekolog.Odpisz co tam dalej z tobą ,może ty mi poradzisz coś,może trafiłaś na lepszego lekarza niż u mnie są.

avatar
Selenijka IP: 83.24.208.**

Witaj zdesperowana.
Wiem to na pewno, że jedyną drogą do pozbycia się tych dolegliwości jest zapobieganie. Od czterech miesięcy stosujemy w domu preparaty dr Ratha zobacz
www.praca-med.biz.pl Nic nas nie bierze, Nie chcę tutaj niczego reklamować ale wszyscy dookoła jakieś katary, grypy przeziębienia a ja nic. Pozdrawiam. Selenijka

avatar
wmet

To moze byc uczulenie na lek. Poradz sie w aptece. Pozdrawiam.

avatar
anna IP: 83.18.198.**

to od gripeksu

avatar
greg IP: 83.17.101.**

Może masz słaby układ odpornościowy - też tak czasem mam po chorobach

avatar
Krystyna IP: 79.186.167.**

Do zdesperowanej - to mi wyglą na ostre zapalenie tarczycy, stąd może być ból szyi oraz osłabienie. TSH i przeciwciała przeciwtarczycoweb warto zbadać. Życzę zdrowia.

avatar
erka IP: 83.21.28.**

Witajcie.
Cieszę się,że znalazłam bratnie dusze!
Mnie drętwieje głowa (może to śmieszne, ale chwilami mam wrażenie,że chodzą mi ciarki,czy jak kto woli mrówki po głowie)
Do tego dochodzi mrowienie rąk w nocy.
Kardiolog powiedziała,że to od kręgosłupa.
Do jakiego likarza się udać ortopedy,czy neurologa?

avatar
Dorota IP: 87.207.174.**

mam bardzo podobne objawy prawie już od roku więć jeśli ktoś Ci pomógł to napisz do mnie doro0405@interia.pl bo ja tracę już nadzieję...

avatar
Michał_Szcz IP: 62.69.196.**

Nio to diagnoza szybka i bez ceregieli. Macie nerwicę na dodatek powiedzcie, że za wyraźnie odczuwacie kołatanie serca, mało tego trafiają Was dziwne biegunki, a na zakończenie jak by tego było mało - pogarsza się w momencie - gdy o tym myślicie :D

avatar
DareX IP: 77.253.251.**

Witam. Ja raz tak miałem że cały zdrętwiałem normalnie straszne uczucie.Nie wiedziałem co to i zadzwoniłem po pogotowie Zmierzyli mi ciśnienie to miałem 180/90
poza tym wyniki wyszły dobre.Sam nie wiem co to było i nie dałem za wygraną poszedłem do lekarza dostałem skierowanie na różne badania i właśnie w tedy sie dowiedziałem że mam problem ze sercem a dokładnie powiększona lewa komora.
Ale czy to drętwienie było od tego to nikt mi na ten temat nie odpowiedział. Dodam iż nie ma dnia bez stresu. Pozdrawiam wszystkich tutaj wypowiadających się

avatar
adsdas IP: 83.25.61.**

umieranie jasne a siedziec i marnotrawic czas na pisanie o tym na forum to dajecie rade?

avatar
martuska IP: 72.227.229.**

ja tez to mialam ,pozniej mialam dusznosci(. odstep kilka mies) pozniej kolotanie serca puls 130 ciagly strach ze umieram az wkoncu dostalam takiego klucia serca ze pojechalam do lekara odrazu mnie wyslal do psychologa biore 3 rodzaje lekow i jest lepiej choc jak cos dalej przezywam to mam leki ze cos mi sie stanie czy ktos z tego wyszedl i jak?