farmaceutka,
2009-08-03 13:00:17
Witajcie,wrocilam wlasnie od laryngologa i on powiedzial ze wszystko ok,w zasadize oprocz tych polipow w zatokach(ale nie na tle duzych zeby to teraz jeszcze operowac) to nic nie stwierdza,gardlo ok,uszy ok,nos ok.i kazal zapisac sie wreszcie na te TK glowy co mam od neurologa,wiec zrobilam to i 2 wrzesnie (dopiero!) ide na badanie.a potem jestli wsyzstko ok to laryngolog powtorzy TK zatok i do szpitala na zabieg oczyszczania zatok,ale to za rok bo limit RTG bede miala wyczerpany na organizm przez tk glowy.
coz moge powiedzeic;)objawy jakie byly takie sa ale jak zwykle troche spokojniejsza jestem po wyjsciuod lekarza:D musze sobie zalatwic jakiegos na stale;P
ametyst4,
2009-08-03 13:55:01
U mnie dzisiaj nie najlepiej załapuję jakiegoś doła jest mi smutno boli mnie żołądek chce mi się płakać. Wczoraj przed zmianą pogody taki ból głowy że szkoda gadać raz z przodu raz z tyłu( burza aż trzykrotnie w nocy przechodziła) .A jak u Was ?
~mika,
2009-08-03 21:46:12 (IP: 193.59.***)
*Ametyst moze bys dmuchnela troszke te chmurkia do mnie pod Rzeszow, bo masakra 34 w cieniu. Tez dziala na mnie pogoda, juz dzis zatykalo mi w uszach.
~BRUTUS,
2009-08-03 23:00:23 (IP: 83.29.1***)
Witam mam pytanko czy ktoś z was pił wywar nazwa ziół korzeń kozuka lekarz mi powiedział o tym że parzy się to jak herbatę i piję mówił że zaobserwował u wielu osób z nerwicą,że objawy zniknęły prawie do zera ciekawe czy mnie wkręcał czy rzeczywiście to tak działa albo mnie brał na psychikę muszę to wypróbować można to kupić w aptekach zielarskich
~ada,
2009-08-03 23:13:31 (IP: 213.158***)
A,co ty myslisz ze placebo nie dzialala na psychike?
a co innego jak nie psychika powoduje nerwice?
i odpowiedz prosta czasami sama swiadomosc xe biore lek na nerwice,a w rzeczywistosci to placebo(ale dziala),powoduje dobre samopoczucie,to niech to bedzie nawet go..no byle odnosilo porzadany rezultat.
~mika,
2009-08-04 08:37:14 (IP: 193.59.***)