avatar
Michal1999 IP: 78.88.132.**

Co mi jest ???
POMOCY . CO MI JEST ??? . Mam 18 lat i od ponad 3 miesiecy mam PROBLEMU wydawalo mi sie ze Z SERCEM . Wszystko sie zsczelo od imprezy na ktorej pilismy i ku moim podejzdzenia dosypywano mi narkotykow . W nocy zaczalem miec starszne dusznosci i mi strasznie kolatalo serce tak ze w pewnym momencie zaczalem juz myslaec ze umieram i sie polozylem i chcialem odpiscic ale jednak walczylem . To uczucie bylo statszne . Nastepnego dnia po nieprzespanej nocy udalem sie do lekarza ktory stwierdzil ze wszystko jest dobrze i ze to z nerwow po czym przepisal mi krople na serce i uspokojenie i wszystko minelo . Normalnie pilem i iimprezowalem az do pewno wieczora w ktory rowniez sie napilem i na nastepnt dzien starsznie bolalo mnie serce , bylo mi niedobrze i sie starsznie zle czulem . I od tamtej pory nic nie pilem az do urodzin po czym dwa dni pozniej wyladowalem na pogotowiu z powodu starsznych dusznosci , bolu serca i tego ze mi bylo starsznie niedobrze oraz z cisnieniem (160/76) .im bardziej sie stresowalem i balem tym bylo gorzej . Lekarz stwierdzil po wykonaniu EKG ze jestem zdrosy jak ryba i przepisal mi bisokard i witaminy . Udalem sie wiec do kardiologo na echo serca i ekg jeszcze jedno na ktorym wyszlo ze wszystko wporzadku z sercem . Ale nadal nawet zazywajac te leki przy lekkim strecie, strachu albo nawet i bez zadnego wysilku czy stresu jest mi ciezko w klatce piersiowej , duszno i serce mnie boli i mam podwtzszone cisnienie ok. 140/70 - 150/78 . Sa dni w ktorych wszystko jest ok a na nastepny juz jest ciezko . Prosze o pomoc .

Odpowiedzi znajdują się poniżej

avatar
paulus90 IP: 89.78.59.**

Witam,
miałem podobnie. Prawdopodobnie to nerwica lękowa wywołana środkami odurzającymi. Robiłęm EKG, echo serca, badania krwi oraz test wysiłkowy na bieżni. Wszystko w porządku. Prawdopodobnie potrzeba czasu aż wróci do normy. Zrób sobie jeszcze dla pewności Holter EKG, niech monitoruje serce przez 24h. Jeżeli wszystko ok to zapraszam do psychologa na psychoterapię. Mi przeszło po czasie, brałem leki uspokajające m.in. Asparing, Atarax. Rzuciłem też papierosy i ograniczyłem alkohol. Powoli wracam do alkoholu i kołatania są coraz rzadsze. Czeka Cię ciężki okres. Pozdrawiam.

Twoja odpowiedź