avatar
kasia14081987 IP: 77.89.75.**

witam wszystkich!!!!!!!!!

barbarello!!
od jakis tygodni biore codziennie magnez i witamine b12 i musze powiedziec ze od jakiegos tygodnia jest dobrze!!!!! ale nie wiem czy to od tego czy moze znow trafilo mi sie pare takich DOBRYCH dni.........bo nieraz tak mam ze pare dni jest ok a potem nawet do sklepu obok nie moge dojsc.........a tak przy okazji musze dodac ze jak wypije jakis alkohol np. piwo albo lampke wina jak mam te dolegliwosci to moge wtedy bez problemu wyjsc z domu bo TE dolegliwosci mijaja........

avatar
kasia14081987 IP: 77.89.75.**

w przyszlym tygodniyu znow ide do lekarza neurologa bo chce mi zmienic leki bo jakis miesiac bralam asentre i czulam sie po niej okropnie..........
mam juz tego dosyc czy to kiedys minie?????????????????????????????????????????????????????????????czy bede jeszcze kiedys normalnie zyc tak jak kiedys ????????????czy tak juz bedzie zawsze?????
pozdrawiam

avatar
barbarella

Kasiu, cieszę się że czujesz się lepiej. Gdy niedobory w organizmie są duże, to potrzeba dużo czasu (nawet do kilku miesięcy) aby je wyrównać. Trochę cierpliwości. Jeżeli będziesz się czuła lepiej i objawy ustąpią, to będzie znaczyło że znalazłaś przyczynę i leczenie neurologiczne nie będzie potrzebne. Ale oczywiście decyzja należy do lekarza. No i ostrożnie z tym alkoholem :) Pozdrawiam.

avatar
kasia14081987 IP: 77.89.75.**

no wlasnie mam nadzieje ze to minie bo nie mam zamiaru pic zeby sie lepiej czuc bo jakims alkoholikiem nie chce byc....................hehe
i niestety musze powiedziec ze mialam ostatnio znow to wszystko przez jakies 4 dni........... pozdrawiam

avatar
barbarella

Hej, szkoda że objawy znowu wróciły. Jeżeli to potrwa dłużej to chyba trzeba będzie zrobić jakieś kolejne badania. Może rezonans magnetyczny głowy.Chciałabym jakoś pomóc, ale szczerze mówiąc nie wiem co więcej Ci doradzić. Na pewno jest jakaś przyczyna Twoich problemów i mam nadzieję, że ją znajdziesz. Pozdrawiam.

avatar
aditu IP: 91.203.96.**

jezeli objawy znikaja pod wplywem alkoholu to problem tkwi w psychice.

dopie przegladam to forum (strasznie duzo reklam) wiec nie czytalem wszystkich tematow.

Ciekawe czy na polowce relanium tez znikna.

pozdrawiam.

avatar
kasia14081987 IP: 77.89.75.**

hmmmmmm ze tak powiem tak jest od roku prawie te objawy sa pare dni potem ich nie ma i tak w kolko.....dowiem sie moze czegos wiecej u lekarza bo ide w srode..pozdrawiam


a po relanium chce mi sie jesynie spac.............

avatar
kasia14081987 IP: 77.89.75.**

no a akurat dzisiaj tego nie mam.........mozna oszalec z tym

avatar
kasia14081987 IP: 77.89.75.**

hej!!!!!!!!

wczoraj bylam u lekarza neurologa i dostalam znowu ten Betaserc.......i na poczatku stycznia ide do szpitala na badania.........boje sie jak cholera........bo nie wiem co mi wynajda....pani neurolog mi wczoraj powiedziala ze przyczyn neurologicznych raczej nie widzi wiec trzeba zrobic badania. a co to moga byc te przyczyny neurologiczne???????? bo z nerwow jej nawet nie zapytalam...pomocy boje sie jak nie wiem! to co mi moze byc.?? czy to moze byc jakas powazna choroba?????? bede wdzieczna za jakies podpowiedzi.
pozdrawiam

avatar
kasia14081987 IP: 77.89.75.**

witam !!!!!
BARBARELLO!!!!!
juz dawno jestem po tych badaniach w szpitalu......ale jakos tak nie mialam glowy zeby napisac. a wiec; zrobiono mi badania tomografie glowy, eeg, badanie dna oka, badania laryngologiczne takie jak badanie blednika, badanie sluchu, badanie tetnic szujnych czyli dopplera, ekg serca i wszystkie wyniki sa dobre!!!!! , sprawdzali mi rowniez pozim roznych pierwiastkow oraz witamin w krwi i sa w normie. wiec jedyne co mi lekarka powiedziala to ze to sprawa nerwow ze to nerwica bo wszystko jest w porzadku i mam brac leki nadal. do tej pory przed szpitalem bralam betaserc 2 razy po pol tabletki i vicebrol 3 razy dziennie po jedenj tabletce i w przypadku jak bym miala nerwowy dzien to wieczorem przd spaniem pol tabletki hydroxizinum. w szpitalu zmienili mi dawke i dostawalam 3 razy dziennie po calej tabletce betaserc i vicebrol tak samo i dostawalam codziennie wieczorem hydroxizinum po calej tabletce. i musze przyznac ze czulam sie jak nowonarodzona jak wyszlam ze szpitala!!! objawow prawie nie mialam i taki stan utrzymywal sie ponad 2 tygodnie!!!!!! ale niestety nieraz one wracaja..;-((( i mam prosbe w takim razie bo nie wiem co robic... znajoma mi powiedziala ze mam prawo starac sie o jakas pomoc np z miejskiego osrodka pomocy spolecznej z tego tytulu bo moje dolegliwosci nie pozwalaj mi jeszcze normalnie funkcjonowac tzn nie jestm w stanie pracowac normalnie narazie a nie mam dochodow...tzn mam rente po rodzicach ale trudno z tego wyzyc...co mam robic ?????? blagam o pomoc!!!a lekarka mi powiedziala ze jakis czas na pewno to potrwa zanim dojde do siebie zanim mi to przejdzie i ciagle bede chodzila do lekarza i brala leki.......

pozdrawiam mserdecznie i mam nadzieje ze ktos mi cos podpowie

avatar
izabella IP: 89.79.183.**

Kasiu -czy Tobą zajmuje się lekarz specjalista ,czy lekarz rodzinny i czy chodzisz na psychoterapię.Myślę po tym co przeczytałam w Twoich postach, że powinnaś udać się po poradę do psychologa.Zapraszam Cię na wątek * Ania 12* tam piszą osoby aktualnie leczące się na nerwicę i osoby ,które tę chorobę zdołały pokonać.Mimo młodego wieku widzę ,że miałaś tragiczne przeżycia i stąd ta choroba,ale jest to choroba do pokonania .Zapraszam na nasz wątek.Serdecznie pozdrawiam.

avatar
kasia14081987 IP: 77.89.75.**

mna zajmuje sie lekarz neurolog

avatar
kasia14081987 IP: 77.89.75.**

izabello nie moge znalezc tego wątku...;-( czy moglabys mi napisac kajis link? chetnie zajrze;-) i dziekuje za rady;-) pozdrawiam

avatar
izabella IP: 89.79.183.**

*nerwica tkwiąca w nas , nasza walka i małe sukcesy*

avatar
lukasz1983

Yo witam wszystkich poszkodowanych.
Mój problem też jest związany z zachwianiem równowagi. Kiedy chodzę czuję sie jakbym miał się przewrócić. Mam tylko ten objaw. Dziś dodtałem wyniki holtera ekg i ciśnienia i okazało się że wszystko jest w porządku. Kiedy sobie wypiję piwko lub dwa moje objawy mijają. Nie robiłem sobie żadnych tomografów czy eeg jeszcze, ale byłęm u 2 neurologów i nic nie wykryli.
Pytanie:)
Czy ja mam nerwice i te zaworoty głowy wynikają z psychiki???
Nie wydaje mi się żebym miał stresująxcy tryb życia, żebym sie stresował cały czas??