jacop1984

Wyszło mi ich nie wiele zaledwie 17 nie czułem żadnego .Pracuję jako kuchasz i jak jest zapuerdziel to ich nie czuję ale jak troszkę luzu to już mnie szarpie.W niekturych sytuacjach też jak wyciskam szpinak czy siatki z zakupami podczas zasypuania i jak wyjdę na miasto

Odpowiedzi znajdują się poniżej

jacop1984

Mam stwierdzoną nerwicę ale nie wiem czy to od zastawek

kormoranciemny IP: 46.170.30.**

Minęły 2 lata od założenia przeze mnie tego tematu. 2 lata miałem spokój zupełny ale to co wtedy wydawało mi się straszne czyli jakieś śmieszne pojedyncze skurcze to teraz jest jakąś bajką. Gdy teraz serce zaczęło mi wariować to trwało to kilka dni bez przerwy!! w tysiącach co jakiś ruch wykonałem to potężne uderzenie i zatrzymanie serca. na holterze miałem dosłownie wszystko z salwami i zjawiskiem r/t na czele. Więc jak widać tamto pytanie o śmierć z powodu skurczy nie było tak głupie jak zostało to określone. Teraz wiem ,że w każdej chwili mogę dostać migotania komór i zejść w ciągu sekundy z tego świata. Echo serca mam niby dobre czyli serce zdrowe ale powiedzmy sobie szczerze gdyby było zdrowe to takie cuda by się nie działy...

sandra9393 IP: 46.134.139.**

Ją miałam wyniki z holtera odebrane wczoraj i wyszły mi pobudzenia komorowe jakieś trójki one bardzo groźne są?to są te całe salwy?

kormorannn IP: 46.170.30.**

Nie , salwy są jeszcze gorsze. Ja mam i trójki i salwy i wszystkie inne goooowna :( kiedy odczuwasz te skurcze? po wysiłku czy jak?

Wiesz co zazwyczaj różnie tak naprawdę czasami jak leżę to czuję takie dziwne walenie w mostku:a na holtera w sumie tak się zapisalam bo myślałam ze to może tylko zwykłe kołatanie a ten mnie tak nastraszyl że trzeba znaleźć przyczynę bo to może być powodem nagłej śmierci Masakra jakaś:w śr ide na echo serca zobaczę co wyjdzie aż się boję co to za cholerstwo....a Ty to odczuwasz czy na zapisie Ci wyszło?najgorsze że jak ukg wyjdzie dobrze oby tak było to nie wiem z czego się to gowno bierze...