Diana IP: 83.13.223.**

Mam 17 lat od ok.2-3 lat mam duszności i częste skurcze.Brakuje mi powietrza nie moge oddychac czesto sie denerwuje,a wtedy to sie nasila .Odczuwam bol w klatce piersiowej co dziwne zarowno z prawej jak i z lewej strony.Lekarz podejrzewał tarczyce lecz badania nic nie wykazały poza arytmią serca i ciągle wysokim ciśnieniem no i w sumie nic z tym nie zrobil,co dalej ? jak sie leczyc i co to moze byc za choroba? dodam jeszcze ze moj brat ma te same dolegliwosci a wiec musi to byc rodzinne. pozdrawiam i prosze o pomoc !

Agaaa IP: 89.228.221.**

ja mam 16 lat a tez mam duszności... jestem bardzo nerwowa i mi lekarz pwoiedział ze to na tle nerwowym i tyle. czasem nawet musze idac ulica sie zatrzymac i usiasc bo tak mnie boli w klatce ;/... a lekarz mowi zebym sie uspokoiła ;/ HelP !!

Diana IP: 83.13.223.**

własnie..mi powiedzial to samo ! ale to raczej mnie nie uspokoilo ;/

Kasiaaa IP: 83.31.170.**

Ja też mam 17 lat i często(ostatnio codziennie) mam bule w klatce piersiowej i po lwej i prawej stronie. I przy wysiłku fizycznym lub podczas tańczenia też mam te dolegliwości tyle że mocniejsze. Jeszcze nie byłam z tym u lekarza.

D IP: 83.13.223.**

znając życie powie Ci ,że to na tle nerwowym. eh ale warto sie wybrac mimo wszystko..

~Rafik~ IP: 77.252.72.**

polecam dyskusję na: http://www.sfd.pl/Ból_Serca-t230905.html tam znajdziecie odpowiedź na wasze pytania

Dagmara

Witam!

Ja mam 15 lat i od tygodnia boli mnie nieustępliwie serce. Zaczęło się od ostrego bólu w klatce piersiowej tydzień temu, i do teraz dalej mnie boli/kłuje. Czuję się teraz dość często słabo. Mam szmery w sercu. Być może spowodowane to jest ograniczoną aktywnością fizyczną - nie ćwiczyłam ze względu na ból kręgosłupa, który niedawno ustąpił. Jestem osobą szczupłą, ważę dzieś koło 45kg. Piję Hydroksyzynę, ale jak narazie nie pomogło. Co mogę zrobić? Udać się do lekarza czy czekać?

Pozdrawiam.

OlCia IP: 62.111.133.**