avatar
Tadeusz IP: 194.146.216.**

mam lat 53 trzy od trzech lat mam by -pasy
nigdy nie mialem ostrego zawału /czuję się caly czs dobrze ale odstawiłem tabletki na cholesterol bo bolała mnie wątroba i nerki
czy dobrze zrobiłem .Prubuje zastąbić
dietą ,miodem .pyłkiem pszczelim
proszę o poradę

avatar
Łukasz IP: 83.30.9.**

Statyny (bo tak nazywają sie tabletki na cholesterol) oprócz tego że zmniejszają cholesterol to jescze przciwdziałają powstawaniu blaszek miażdżycowych, więc jeżeli po odstawieniu leków poziom LDL i cholesterolu będzie wysoki(a HDL niski) istnieje niestety duże ryzyko zawału na skutek powiększającej się blaszki miażdżycowej. Radze zmienić tabletki na inne nmoże wtedy będzie lepiej, ale odstawienie ich jest ryzykowne

avatar
Tadeusz IP: 194.146.216.**

Dziękuję ..

avatar
ja IP: 83.20.40.**

zapytaj sie lekarza

avatar
Marek IP: 77.113.254.**

tabletki na cholesterol maja bardzo negatywne działanie wyniszczajace na caly organizm, polecam zmiane diety bogatą w tluszcze omega 3 (ryby) lub suplementacje kwasow tluszczowych, tylko kwasy rozpuszczaja cholesterol i nie szkodza dla organizmu. Docelowo polecam terapie oczyszczająco wzmacniającą Q10 Aktiv.

avatar
krystka

przede wszystkim za takie odstawianie tabletek na własną rękę powinien Pan dostać reprymendę od swojego lekarza!!! takich rzeczy robić nie wolno!!! jeśli po lekach czuł się Pan źle to trzeba było się skontaktować z lekarzem prowadzącym, powiedzieć o swoich dolegliwościach i pewnie tabletki zostałyby zmienione lub dostałby Pan coś osłonowego. Rzeczywiście dobrym sposobem na obniżenie cholesterolu jest dieta bogata w kwasy omega3 (dieta rybna) ale skuteczność samej diety jest zależna od poziomu cholesterolu (zwłaszcza przekroczenia norm). W niektórych przypadkach zastosowanie leczenia farmakologicznego jest niezbędne- w Pana przypadku lekarz przepisał tabletki i raczej nie zrobił tego bezpodstawnie. O tym jak niebezpieczny może być podwyższony cholesterol mówią nie tylko lekarze, książki medyczne, których w księgarniach (medycznych typu medibooks.pl czy jakichkolwiek innych), bibliotekach i pewnie na Pana półkach jest cała masa, ale i czasopisma i kampanie społeczne, więc i Pan na pewno też wie. Odstawiając tabletki na własne życzenie bierze Pan na siebie całe ryzyko z tym związane. Czy w chwili zagrożenia lekarz zdąży Panu pomóc gwarancji nikt Panu nie da.

avatar
chory IP: 87.205.252.**

Osobiście jestem przeciwko zatruwaniu organizmu lekami, ale doktorki czasami na siłę wypisują bez wywiadu z pacjentem. Sam badam cholesterol i cukier dwa razy w roku i jak do tej pory tylko raz miałem ale to za mały cholesterol i pani doktor kazała pojeść golonki. Właśnie ostatnio lekarka uznała że mam brać leki na cholesterol i nadciśnienie które również badałem i badam kilka razy w miesiącu i zawsze było 120/80. Tak myślę , że to wyciąganie pieniędzy z kieszeni pacjenta. Muszę brać acenokumarol i ostatnio pani doktor wpadła na pomysł żebym pobrał antybiotyk bo coś podejrzewa, i jak miałem INR 2,19 to po wzięciu antybiotyku skoczyło na 6,20 , a wiedziała że biorę lek na krew.I jak tu wierzyć lekarzom.

avatar
Barbara, 0501 232 80 IP: 79.191.168.**

To nie cholesterol powinno się obniżać, tylko KONIECZNIE REPEROWAC TĘTNICE.
On wtedy w naturalny sposób sam się obniża.
Obniżanie poziomu cholesterolu lekami chemicznymi odwraca uwagę od problemu, a choroba rozwija się w dalszym ciągu. Leki te niszczą między innymi Q10, bardzo ważny dla funkcji serca. A w ogóle mają niepożądane działania uboczne. Cholesterol ponadto jest bardzo potrzebny do produkcji hormonów, tak więc nie można się go pozbywać zanadto.
A by-passy- też nie wyjście z sytuacji!
O, można by pisać dłuuugo na ten temat.
Pozdrawiam

avatar
Laura 66 IP: 87.206.62.**

Przez około dwa miesiące brałam tabletki na cholesterol Simva -jakieś tam i prawie zrobiłam z siebia kalekę , juz nie mogłam dojść do sklepu kilkdziesiąt metrów od bloku , a wracając płakałm z bólu, wstając rano musiałam sturlać sie z łóżka , ból dolnej partii pleców był nie do zniesienia .,mam 47 lat i zastanawiałam sie kto bedzie sie mna opiekował gdy przestanę chodzić , nie wezmę już żadnych leków na cholesterol, niech nikt mi nie wmawia że lepiej być kaleką niż mieć wyższy cholesterol, teraz juz jestem pewna że firmy farmaceutyczne za tym stoją , bo teraz jeszcze leki na ból kręgosłupa , a pózniej na pewno na watrobę powinnam brać ,teraz już czuję sie lepiej ból powoli mija , może ktoś mi wytłumaczy czy lekarstwa powinny nas niszczyć?

Twoja odpowiedź