avatar
Temuri IP: 213.134.152.**

Witam!
Mam 30 lat,latka lecą kiedyś człowiek był nie do zdarcia ,dziś już jest inaczej...ale dokładniej, od niedawna jak popiję troszkę więcej (weekendzik wiadomo czasami trzeba odreagować) na drugi dzień mam zawroty głowy ,napady gorąca ,to zimna ,czuję się jakbym miał zaraz zemdleć ,serducho wali jak oszalałe. Zazwyczaj jeden dzień się pomęczę i jest ok ,ale tym razem już drugi dzionek mam taki stan. Jak to tłumaczyć ? Trzeba wybrać się chyba w końcu do doktora. Pozdrawiam.

avatar
ania05 IP: 83.30.3.**

Zabirzenia elektrolitowe mogą być tego powodem .Jak będziesz po wypiciu to walnij sobie saszetkę -zapomniałam jak sie nazywa -zapytaj w aptece saszetki z elektrolitami teraz są pod inną nazwą dostępne ,stosuje się je przy odwodnieniu i biegunkach .Jeśli pomoże a poprawa następuje po kilkudziesięciu minutach to znaczy że masz mało elektrolitów które jeszcze dodatkowo wypłukujesz alkoholem .

avatar
ania0102 IP: 78.8.146.**

Gastrolit

avatar
444 IP: 80.54.173.**

Jak picie ci szkodzi,to nie pij Prosta sprawa..Są też inne,bardzo przyjemne sposoby ,,odreagowania**. Alkohol jest najprostszym sposobem,ale szkodzi.Może twoja wątroba i serce nie tolerują alkoholu...a może alkohol pijesz z jakimś napojem energy- jedno i drugie razem powoduje szok dla serca.Weż tych twoich koleżków i wymyślcie inny sposób spędzania wolnego czasu.A może swoje już wypiłeś?he he....

avatar
ania05 IP: 83.30.3.**

Tak kiedyś był Gastrolit ale teraz gastrolit jest tylko na receptę .A bez rp.można kupić coś w podobie ale zapomniałam nazwy .

Twoja odpowiedź