avatar
adaa13 IP: 89.76.159.**

Tak naprawdę nie wiem, co to może być.
Byłam u lekarzy, podejrzewano wypadanie płatka zastawki, skierowano mnie na ECHO serca, które nic nie wykazało - jedynie to, że mam małe serce, ale zdrowe. Dodaatkowo odczuwam tzw. dodatkowe skurcze serca, które są dotkliwe dla mnie ze względu na niewielkie rozmiary serca.
Lekarz niestety nie wiedział co może oznaczać moje przyspieszone bicie serca - niestety ciężko je *złapać*, żeby pokazać lekarzowi.

Serce, ni stąd ni zowąd, zaczyna *walić* jak oszalałe, ale nie jest to szybkie bicie serca spowodowane stresem, tylko odczuwam je bardziej *z głębi, ze środka*, trwa to od kilku sekund czasem do max. 2-3 minut, zdarza się niezwykle sporadycznie (ostatnio częściej - jestem dość długo przeziębiona, brałam antybiotyk), zazwyczaj wtedy kiedy robi mi się wewnętrznie gorąco, ale trudno okreslić w jakiej sytuacji - czasem gdy siedzę gdy wezmę oddech, gdy się czegoś napiję, zjem, bardzo różnie.

Nie wiem co mam zrobić. Wiem, że Holter może pomóc, ale jego się zakłada na 24h, a ja nie potrafię przewidzieć czy to znów się pojawi.

Nie wiem czy to groźne, czy nie... czy mógłbyś ktoś mi pomóc? Będę bardzo wdzięczna za pomoc.

Zapomniałam dodać, mam 25 lat i nie mam problemów ze zdrowiem.
Neurolog u mnie stwierdził 3 lata temu nerwicę wegetatywną, ale nie wiem jaki to może mieć wpływ...

avatar
Warka IP: 82.145.209.**

Coz holter jest jedynym mozliwym badaniem ktory moze to uchwycic wiec warto go zrobic. i oczywiscie podstawowe badania, krew tsh poziomy potasu sodu sprawdzic. antybiotyki i choroba dodatkowo mogly organizm oslabic. jest wiele czynnikow ktore na to wplywaja. tak mysle

avatar
adaa13 IP: 89.76.159.**

Krew, potas, sod mialam, wszystko ok. Lekarz przepisal magnez z potasem.

Nie badalam tylko tarczycy...

avatar
eliza42

Witam powinnas zbadac tarczyce poniewaz przy nadczynnosci wystepuje kolatanie serca ,czlowiek jest bardzo nadpobudliwy wszystko przeszkadza i bardzo utrudnia to funkcjonowanie w normalnym zyciu:)co do kolatan serca to tez je mam od lutego 2011 tylko moj problem jest zwiazany z nowotworem zlosliwym tarczycy i mam te kolatanie od lekow euthyrox gdyz podano mi bardzo duza dawke i serce zostalo oslabione od 6 dni biore polowe dawki i jak narazie codziennie mam kolatanie serca mimo ze biore propranolol 10 3 razy dziennie i nic to nie daje.....

avatar
chora

Witam was ja mam to samo nerwica wegetatywna czyli narzadowa tak okreslił to kardiolog z psychiatra to jest czasem nie do zniesienia ,skórcze pojawiaja sie niewiadomo z kad i znikaja w ten sam sposób ale jest to wykanczajace ja az zasiegnełam porady psychologa i psychiatry ,bardzo mi pomogli jestem im wdzieczna ale leki biore jakies psychotropy co nieuzalezniaja mam sie tym nie przejmowac i starac sie o tym nie myslec wiec kochani głowa do góry i bedzie ok ale zrobic badania trzeba .Warka zrób koniecznie tarczyce i inne badania trzeba wykluczyc choroby kardiologiczne

Twoja odpowiedź